Tuesday, October 21, 2008



AVON

Avon adalah dunia penjual langsung yang utama dan menjual produk-produk berkaitan, dengan lebih $8 bilion pendapatan tahunan keatas dan 40,000 pekerja-pekerja. Kita memasarkan produk untuk wanita melalui lebih daripada 5 juta jualan bebas Representatives didalam 100 negara. Avon dikenali dengan meluas sebagai satu puncak jenama sejagat dan sebuah pemimpin dunia dalam lipstik, minyak wangi dan produk penjagaan kulit anti penuaan.Kepelbagaian liputan Avon dalam tenaga kerja dan diteruskan seorang pemimpin dalam mengambil tindakan afirmatif bagi menjamin peluang-peluang itu dibuka untuk individu berbakat; dan begitu juga rakan-rakan dan semua kakitangan telah mengambil peluang-peluang untuk tujuan pembangunan dan kemajuan.
Prudential Kewangan

Pengurusan perkhidmatan syarikat khidmat pelanggan yang cekap bagi pelanggan dan institusa luar Negara adalah seperti The Prudential Insurance Company Amerika, satu syarikat-syarikat insurans nyawa terbesar dalam syarikat-syarikat US.Ia menawarkan pelbagai produk dan perkhidmatan, termasuk pertukaran wang, anuiti, pembrokeran hartanah, hak melobi, perkhidmatan-perkhidmatan penempatan semula, dan banyak lagi.Pengurusan yang cekap adalah pelbagai di PrudentialSyarikat-syarikat Amerika Syarikat di seluruh dunia berkembang maju didalam pasaran-pasaran di mana satu kepelbagaian perspektif kebudayaan, keperluan-keperluan dan keadaan-keadaan kesan reka bentuk dan penghantaran produk-produk dan perkhidmatan. Pekerja-pekerja kita, yang tinggal di Amerika Syarikat dan di lebih daripada 30 buah negara, juga mewakili satu bentuk kebudayaan.
AVON mengambil pekerja dengan mengetengahkan satu kekayaan bakat dan pengalaman iaitu diperkayakan oleh sejumlah besar perbezaan termasuk bangsa, jantina, umur, orientasi seksual, keadaan-keadaan hidup, agama, keupayaan dan kecacatan. Kepelbagaian ini memberi akses kepada kita yang tiada taranya untuk perspektif kepelbagaian, pendekatan-pendekatan kreatif untuk bekerja dan penyelesaian bagi inovatif keperluan perniagaan ialah mengapa mereka membuat kepelbagaian satu keutamaan. AVON membina ia ke dalam perniagaan kita dan strategi-strategi sumber manusia dan kebertanggungjawaban kepimpinan untuk hasil yang maksimum.





No comments: